Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezond moet je niet adverteren

Producenten van gezonde voeding moeten niet adverteren. Dat vindt Joseph Pine, auteur van het destijds gehypte boek The Experience Economy.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Producenten van gezonde voeding moeten niet adverteren. Dat vindt , auteur van het destijds gehypte boek . Waarom niet? Omdat gezonde producten authenticiteit uit moeten stralen, en reclame bij uitstek een medium is dat niet authentiek meer is.

related partner content for mobile comes here

Het binnenkort te verschijnen nieuwe boek van Pine is getiteld . Pine breekt een lans voor echtheid, want dat is volgens hem de nieuwe consumentenwens (dat wàs 'Belevenissen', maar dat boek is inmiddels goed verkocht en het verhaal genoeg verteld). De nieuwe thema's volgens Pine: transparantie, duurzamheid en een nieuwe relatie tot gezondheid. Wat moeten producenten van gezonde producten dan wél doen om hun waar aan de man te brengen? Daar komt Pine's eerste boek dan weer om de hoek kijken: continue gebeurtenissen creëren rond hun producten of diensten. Pine komt het verhaal overigens zelf vertellen op het congres van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in