Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameruzie KPN en Tiscali gaat door

Een dag nadat de rechter zijn vonnis heeft geveld in een reclameconflict tussen KPN en Tiscali, maken de twee telecombedrijven zich op voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reden dit keer: KPN vindt dat zijn concurrent onterecht de overwinning claimt. De rechtbank in Amsterdam oordeelde donderdag dat Tiscali op zijn website een rectificatie moet
plaatsen van reclames voor zijn adsl-telefoonproduct. In het vonnis stond ook dat Tiscali in de omstreden reclame niet over de schreef ging met de slogan: Geen KPN meer nodig.

related partner content for mobile comes here

Tiscali stuurde daarop een persbericht rond met de mededeling dat de onderneming het kort geding op het belangrijkste punt gewonnen heeft. Dat is KPN in het verkeerde keelgat geschoten. Het telecomconcern stapt opnieuw naar de rechter om die conclusie aan
te vechten.

Ee KPN-woordvoerder zegt dat het 3-1 is geworden voor KPN.’Maar Tiscali claimt dat hun ene doelpunt het mooiste is dat ooit werd gescoord.'
Een zegsman namens Tiscali noemt de dagvaarding van KPN in een reactie stuitend. ‘Wij geven alleen een duidelijke mening over een belangrijk feit voor Tiscali. Dat heet vrijheid van meningsuiting.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in