Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank is grote winnaar SponsorRingen 2005

De Rabobank is de grote winnaar geworden van de SponsorRingen 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Rabobank is de grote winnaar geworden van de .

related partner content for mobile comes here

De bank won zowel de SponsorRing Oeuvre als de SponsorRing in de categorie Kunst met de sponsoring van de Van Gogh Museumbus.

Voor de SponsorRing Oeuvre waren naast Rabobank ook en genomineerd.

De winnaar werd bepaald door de aanwezigen op de prijsuitreiking van de SponsorRingen en de bezoekers van het congres Planet Sponsorship dat voorafgaand aan de prijsuitreiking werd gehouden.

De bank won de SponsorRing Kunst met de Van Gogh Museumbus omdat het volgens de jury 'een zeer innovatief en creatief project is dat tot in de details perfect is uitgewerkt'.

'Dat de bus al tot en met einde 2006 is gereserveerd toont aan welke waarde dit project heeft voor het museum, de scholen en de (lokale) Rabobank.'

Traditioneel veel belangstelling ging uit naar de winnaar in de categorie sport. Daarin waren onder andere zowel ING als Fortis genomineerd voor hun sponsoring van de marathons in res-pectievelijke Amsterdam en Rotterdam.

Winnaar in de categorie werd ING met de sponsoring van de ING Amsterdam Marathon. De bank werd geroemd omdat men er in geslaagd is op een creatieve manier de marathon van Amsterdam nieuw leven in te blazen.

De prijs in de nieuwe categorie Innovatie ging naar Heineken en de sponsoring van het maga-zine State. 'Niet de eigen boodschap, maar de behoefte van de doelgroep is uitgangspunt: content driven marketing', aldus de jury.
De brouwer kon een tweede Ring mee naar huis nemen omdat Amstel de SponsorRing Cultuur en Entertainment won voor de Amstel Ballenbar.

Andere winnaars waren Sanoma en Pink Ribbon in de categorie Maatschappij en Postbank en Het Blok in de categorie Media.

De jury stond dit jaar, net als in 2004, onder voorzitterschap van Martijn Sanders, directeur van het Concertgebouw.
De andere juryleden waren Niek Jan van Damme (T-Mobile), Otto van der Harst (Selmore), Ruurd Hielkema (Trendbox), Alfred Levi (MM&MO) en Roel van Veggel (Rabobank Nederland).

De organisatie van de SponsorRingen is in handen van de Stichting Sponsor Ringen. Het Be-stuur van de Stichting wordt gevormd door Marcel Beerthuizen (voorzitter), Henri van der Aat, Vincent Pijpers en Leo van Sister.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in