Senior krijgt eigen kleur


Opmerkelijk bericht van Flexa: de verffabrikant gaat een eigen lijn beginnen voor senioren die een nieuw kleurtje willen als hun kinderen het huis uit zijn.
Uit eigen onderzoek van Flexa blijkt dat meer dan de helft van de 50-plussers pas kiest voor kleur in huis als de kinderen op zich zelf gaan wonen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFlexa: 'Als de kinderen het huis uit zijn, komen er allerlei gevoelens boven bij de ouders. 50 procent van de moeders heeft moeite met de plotselinge leegte in huis. Dit wordt vaak opgelost door het huis meer kleur te geven; witte muren krijgen een nieuwe warme kleur.'
Flexa wil dit leed verzachten door een nieuwe kleurcollectie, speciaal gericht op mensen waarvan de kinderen net het huis uit zijn; de 't Rijk Alleen Collectie.
De kleuren hebben ook van die prachtige namen: Vrij, Zin, Nu, Bourgondisch, Warmte, Genieten, Wijs, Spontaan, Bloei en Nieuw.
De kleurstalen worden als insert gehecht in de tijdschriften VT Wonen, Midi en Zin. In totaal verspreidt Flexa meer dan 1 miljoen kleurstalen in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid