Rasterhoff per direct weg bij KPN


Letterlijk zou Rasterhoff in de markt gezegd hebben dat zijn activiteiten binnen het voormalige telecombedrijf inmiddels 'de laagste prioriteit hebben'. KPN-woordvoerder Caroline Ubachs ontkent dat. 'Integendeel. We gaan niet voor niets onder meer van start met een campagne rond Digitenne. We veranderen wel in de zin dat we zelf geen content gaan produceren, maar ons richten op media-access, dus content aanbieden via een veelheid aan platforms.' Afgelopen donderdag tijdens het Omroepcongres maakte RvB-lid Baptiest Koopmans al duidelijk dat KPN zich de afgelopen periode ten onrechte heeft geprofileerd als contentpartij of broadcaster. Volgens Koopmans wil KPN vooral multi-accessbedrijf zijn, en mensen op de nieuwe technologieën aansluiten. Wat het vertrek van Rasterhoff betekent voor alle verdere KPN-plannen op het gebied van media, zoals digitale tv en narrowcasting (in de treinen van de NS), is onduidelijk. De directeur van KPN Media was zelf niet bereikbaar voor commentaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid