Overslaan en naar de inhoud gaan

Rasterhoff per direct weg bij KPN

Ludolf Rasterhoff stapt met onmiddellijke ingang op als directeur van KPN Media. Zijn vertrek zou het rechtstreeks gevolg zijn van het feit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Letterlijk zou Rasterhoff in de markt gezegd hebben dat zijn activiteiten binnen het voormalige telecombedrijf inmiddels 'de laagste prioriteit hebben'. KPN-woordvoerder Caroline Ubachs ontkent dat. 'Integendeel. We gaan niet voor niets onder meer van start met een campagne rond Digitenne. We veranderen wel in de zin dat we zelf geen content gaan produceren, maar ons richten op media-access, dus content aanbieden via een veelheid aan platforms.' Afgelopen donderdag tijdens het Omroepcongres maakte RvB-lid Baptiest Koopmans al duidelijk dat KPN zich de afgelopen periode ten onrechte heeft geprofileerd als contentpartij of broadcaster. Volgens Koopmans wil KPN vooral multi-accessbedrijf zijn, en mensen op de nieuwe technologieën aansluiten. Wat het vertrek van Rasterhoff betekent voor alle verdere KPN-plannen op het gebied van media, zoals digitale tv en narrowcasting (in de treinen van de NS), is onduidelijk. De directeur van KPN Media was zelf niet bereikbaar voor commentaar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in