Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerderssites slecht vindbaar

De online vindbaarheid van de honderd grootste adverteerders van Nederland bij zoekmachines is niet best. Slechts 8 procent blijkt goed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van Search Engine Mediabureau Checkit. Uit de Top 100 online vindbaarheid 2007 blijkt dat 42 procent slecht vindbaar is (vindbaarheidsscore lager dan 50 procent), en dat maar 8 procent goed scoort (vindbaarheidsscore hoger dan 80 procent). Wel is er ten opzichte van 2006 een duidelijke verbetering waar te nemen; in 2006 was namelijk nog 68 procent van de onderzochte organisaties slecht online vindbaar.

related partner content for mobile comes here

De top tien van de best scorende websites ziet er als volgt uit: 1. KPN (94,67%), 2. Jamba (94,27%), 3. Dell Products Europe (91,81%), 4. T-Mobile Netherlands (89,77%), 5. Ministerie van Binnenlandse Zaken (85,10%), 6. Nationale Postcode Loterij (83,46%), 7. SNS Bank (82,64%), 8. Wehkamp (81,01%), 9. Kia Motors Nederland (79,04%) en 10. Ministerie van Defensie (78,43%).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in