Overslaan en naar de inhoud gaan

Porsche laat klanten eigen prijs bepalen in nieuwe campagne

De campagne werd ontwikkeld door Achtung!.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Geld moet geen rol spelen om te zorgen dat een ‘911 een Porsche blijft’ stelt .

related partner content for mobile comes here

Daarom starten acht officiële Nederlandse Porsche-dealers met ‘Decided by Drivers’, een campagne waarin Porsche 997-rijders zelf de prijs mogen bepalen voor een groot onderhoud.

In de cinematisch gestileerde commercial wordt een Porsche bij een garage binnengereden en wordt de auto voorzien van een grote beurt. De film moet duidelijk maken waarom het onderhoud het beste bij een Porsche-dealer plaats kan vinden.

Nieuwe prijs minimaal voor 997 uur

Op de  kunnen alle Porsche 997-rijders hun bedrag noteren en wordt daar op 11 februari een gemiddelde van gepresenteerd.

Porsche garandeert dat dit gemiddelde de prijs wordt voor een standaard grote beurt voor tenminste 997 uur, oftewel 41 dagen.

De campagne is sinds 1 februari online te bekijken.

Credits
Porsche
Manager Marketing & Communicatie: Ingrid Oudejans
Productmanager: Jan-Pieter Doove

Achtung
CD: Mervyn ten Dam
Strategy: Boris Nihom, Michael Van den Brande
Creatie: Jasper Janssen & Niklas Kristensen
Designer: Michael James Philips
Producer: Johan de Meijer

Czar (Filmproductie)
Producer: Roos Blank
Regisseur: Boris Booij
DOP: Petr Krejci

Egotribe (Website)
Producer: Claudia Iglesias & Daan Giele

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in