Overslaan en naar de inhoud gaan

Piece of work: Hugo Rutter en Lennart Wienecke (New Message)

Hugo Rutter en Lennart Wienecke New Message) vertellen in een nieuwe aflevering van Piece of Work hoe zij met een campagne voor Terre des…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het werk voor Terre des Hommes was bedoeld om aandacht te vragen voor kinderprostitutie op de Filipijnen. In plaats van een tearjerker, besloot New Message ter plaatse iets te doen waardoor ook de mensen daar werden bereikt.

related partner content for mobile comes here

Inspiratie halen Rutter en Wienecke uit de One Dollar Shave club. Ook de ontwerper Arjan Groot – die ondanks vele ontberingen innovatief ontwerp maakte - spreekt tot de verbeelding.

De alle-time-favorite van het duo is een Cannes-klassieker die de grote adverteerders tot inzicht bracht dat ook was- en schoonmaakmiddelen creatief onder de aandacht gebracht kunnen worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in