Overslaan en naar de inhoud gaan

Patrick Petersen brengt nieuw boek uit

Op de eerste dag van MARCOM14 kreeg Patrick Petersen zijn nieuwste boek ‘Handboek Online Conversie’ overhandigd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bestsellerauteur werd gisteren tijdens zijn sessie ‘Storytelling + contentstrategie = conversie’ op MARCOM14 verrast door Willem Sijthof, directeur Adfo Groep die hem het boek overhandigde.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe boek ;Handboek Online Conversie&; biedt de lezer tips, onderzoeksresultaten, modellen, voorbeelden en (expert)cases om meer online resultaat te behalen. 

In het HOC komen diverse expertcases aan bod zoals Wehkamp.nl, Concept7, KLM, E.J. van Bel en Frans Appels. De praktische marketingmodellen, zoals het REAN model, worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het handboek leunt dan ook zwaar op de actuele praktijk.

Petersen schreef eerder de boeken Handboek Content Strategie, Handboek Mobile Marketing, Handboek Online Marketing. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in