Patrick Petersen brengt nieuw boek uit


De bestsellerauteur werd gisteren tijdens zijn sessie ‘Storytelling + contentstrategie = conversie’ op MARCOM14 verrast door Willem Sijthof, directeur Adfo Groep die hem het boek overhandigde.
Het nieuwe boek 'Handboek Online Conversie' biedt de lezer tips, onderzoeksresultaten, modellen, voorbeelden en (expert)cases om meer online resultaat te behalen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het HOC komen diverse expertcases aan bod zoals Wehkamp.nl, Concept7, KLM, E.J. van Bel en Frans Appels. De praktische marketingmodellen, zoals het REAN model, worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het handboek leunt dan ook zwaar op de actuele praktijk.
Petersen schreef eerder de boeken Handboek Content Strategie, Handboek Mobile Marketing, Handboek Online Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid