
De bestsellerauteur werd gisteren tijdens zijn sessie ‘Storytelling + contentstrategie = conversie’ op MARCOM14 verrast door Willem Sijthof, directeur Adfo Groep die hem het boek overhandigde.
Het nieuwe boek 'Handboek Online Conversie' biedt de lezer tips, onderzoeksresultaten, modellen, voorbeelden en (expert)cases om meer online resultaat te behalen.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensIn het HOC komen diverse expertcases aan bod zoals Wehkamp.nl, Concept7, KLM, E.J. van Bel en Frans Appels. De praktische marketingmodellen, zoals het REAN model, worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. Het handboek leunt dan ook zwaar op de actuele praktijk.
Petersen schreef eerder de boeken Handboek Content Strategie, Handboek Mobile Marketing, Handboek Online Marketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee