Overslaan en naar de inhoud gaan

NS heeft 14 denderende reacties op ontevreden reizigers

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Nederlandse Spoorwegen krijgt dagelijks te maken met reizigers die niet altijd even tevreden zijn met de treindiensten. Gelukkig is er het webcareteam wat loopt als een trein. Want naast het bieden van hulp hebben ze ook een treinlading aan leuke reacties...  

related partner content for mobile comes here






1. Hier wordt met heel wat anders gestrooid dan zout.

 





2. Deze medewerker fietst hem er even in.

 





3. Deze reiziger wordt op haar plek in de tweede klasse gezet.

 





4. NS spreekt naast de taal van het spoor ook de taal van de straat.

 





5. Iets zegt ons dat dit geen spellingsfout is geweest...

 





6. Ze zijn er zeker niet op hun mondje gevallen.

 





7. NS koelt deze overhitte treinreiziger even af.

 





8. Deze pittige reactie had hij vast niet verwacht.

 





9. NS is in dit verhaal de bijrijder...

Maar zo grappig vinden ze het niet echt.

 





10. NS heeft misschien problemen met op tijd zijn maar komt in dit geval wel zijn belofte na...

De reis naar Utrecht verloopt niet voorspoedig voor Marja.

En de NS gaat een weddenschap aan...

Die zij ook nog eens verliezen.

Belofte maakt schuld.

 





11. Dit gesprek nam een aparte wending...

Zijn aansluiting heeft hij in ieder geval niet gehaald.

De NS heeft misschien wel een oplossing voor zijn pech.

Lars is als eerste op locatie...

En de webcaremedewerkers van de NS volgen al gauw.

 





12. Alle reizigers worden bij deze heilig verklaard door de NS.

 





13. NS leert deze student een lesje...

 





14. Al zijn ze zelf ook niet geheel zonder fouten...

 




In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

. Het artikel van deze week werd geschreven door Davey Amatsabari

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in