Overslaan en naar de inhoud gaan

Nissan werkt samen met Youtube

Nissan en Google starten een Youtube-kanaal voor de motorsportactiviteiten van Nissan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het nieuwe kanaal NISMO.tv (live vanaf 21 maart) worden opnames vertoond van de verrichtingen van Nissan’s motorsportteam, zoals bij Blancpain Endurance, en LeMans.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast kunnen kijkers een kijkje achter de schermen nemen, aldus Nissan. Daarnaast laat het merk videogamers strijden tegen de autocoureurs.

Youtube wordt daarbij als sponsor vermeld op de race-auto’s.

Nissan heeft hoge verwachtingen van dit nieuwe branded content-kanaal. Het automerk wil de motorsport democratiseren, zo zegt Darren Cox, Nissan’s global director: ‘Door dit soort samenwerkingsverbanden willen we Nissan het meest toegankelijke sportmerk maken.’

Het blijft niet alleen bij Nismo.tv. Dit jaar worden er nog meer Nissan YouTube-channels gelanceerd.

YouTube bereikt inmiddels 1 miljard unieke gebruikers per maand, dat is de helft van alle internetgebruikers wereldwijd.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in