Overslaan en naar de inhoud gaan

Nikon begrijpt het

Vandaag verscheen op nu.nl een advertentie die de tongen losmaakte. Onder een bericht over een vader die verdacht wordt van het maken van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag verscheen op nu.nl een advertentie die de tongen losmaakte. Onder een over een vader die verdacht wordt van het maken van pornofoto’s van zijn kids stond een advertentie van Nikon en het magazine Jonge Gezinnen. Hoe reageer je daarop?

related partner content for mobile comes here

De advertentie is al lang van nu.nl af, maar op Twitter gaat het nog immer als een speer. Marketeers laten hoongelach horen en ook consumenten laten flink van zich horen. Op zich niet gek, gezien van ">.

Maar Nikon kwam terug. En hoe! Check op Facebook. En ook op haar eigen blog. Wat vinden we van deze opstoot en de manier waarop Nikon het oppakt? En hoe lossen we dit soort problemen met contextual targetting op?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in