Nikon begrijpt het


Vandaag verscheen op nu.nl een advertentie die de tongen losmaakte. Onder een bericht over een vader die verdacht wordt van het maken van pornofoto’s van zijn kids stond een advertentie van Nikon en het magazine Jonge Gezinnen. Hoe reageer je daarop?
De advertentie is al lang van nu.nl af, maar op Twitter gaat het nog immer als een speer. Marketeers laten hoongelach horen en ook consumenten laten flink van zich horen. Op zich niet gek, gezien deze twitpic van @Schellevis">@Schellevis.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar Nikon kwam terug. En hoe! Check deze sobere en redelijk snelle reactie op Facebook. En ook nu.nl reageert op haar eigen blog. Wat vinden we van deze opstoot en de manier waarop Nikon het oppakt? En hoe lossen we dit soort problemen met contextual targetting op?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid