Overslaan en naar de inhoud gaan

Code Postfilter per 1 januari in werking

De Code Postfilter treedt op 1 januari 2011 in werking. Deze voorziet in twee blokkaderegisters: het Post Register en het Nationaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het Post Register kunnen consumenten zich laten registreren die geen geadresseerde brievenbus reclame wensen te ontvangen. Met het Nationaal Overleden Register wordt de gelegenheid geboden om gegevens te blokkeren van personen die zijn overleden. Vanaf de datum van registratie duurt het maximaal 6 weken voordat de registratie doorgevoerd dient te zijn.

related partner content for mobile comes here

Code Postfilter is een initiatief van Stichting Postfilter die de beide registers sinds 1 oktober 2009 beheert. Of een bedrijf of organisatie de verplichtingen uit Code Postfilter op juiste wijze heeft nageleefd, wordt uiteindelijk vastgesteld in een klachtenprocedure bij de Reclame Code Commissie.

Meer informatie: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in