Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe creatieve directie Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

Rick Coolegem (32) en Maarten Dobbelaar (34) vormen sinds 1 september de creatieve directie van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dobbelaar en Coolegem volgen Avinash Sampath en Tim Bishop op, die naar New York vertrokken zijn.

related partner content for mobile comes here

Arjan Kapteijns, ceo van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland licht toe: 'Wij zijn overtuigd van de steeds verdergaande convergentie van het reclame- en internetbureau. Met ons nieuwe team zijn we daar helemaal klaar voor.'

Ter onderbouwing noemt Kapteijns de campagnes die het bureau de afgelopen periode maakte voor Douwe Egberts Senseo, Fiat en T-Mobile; campagnes die zowel online als offline communicatie en activatie combineren.

Eerder dit jaar trok Saatchi & Saatchi Wesley Bos (27) aan als digital director.

Dobbelaar werkte eerder voor FHV/BBDO en TBWA\Neboko. Coolegem is sinds 2005 werkzaam voor Saatchi & Saatchi. In 2010 werkte hij voor Rich in Amsterdam en Famous in Brussel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in