Nieuwe creatieve directie Saatchi & Saatchi | Leo Burnett


Dobbelaar en Coolegem volgen Avinash Sampath en Tim Bishop op, die naar New York vertrokken zijn.
Arjan Kapteijns, ceo van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland licht toe: 'Wij zijn overtuigd van de steeds verdergaande convergentie van het reclame- en internetbureau. Met ons nieuwe team zijn we daar helemaal klaar voor.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTer onderbouwing noemt Kapteijns de campagnes die het bureau de afgelopen periode maakte voor Douwe Egberts Senseo, Fiat en T-Mobile; campagnes die zowel online als offline communicatie en activatie combineren.
Eerder dit jaar trok Saatchi & Saatchi Wesley Bos (27) aan als digital director.
Dobbelaar werkte eerder voor FHV/BBDO en TBWA\Neboko. Coolegem is sinds 2005 werkzaam voor Saatchi & Saatchi. In 2010 werkte hij voor Rich in Amsterdam en Famous in Brussel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid