Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Reumafonds gelanceerd

Het Reumafonds heeft de nieuwe publiekscampagne ‘Wij lopen niet voorbij aan reuma’ gelanceerd. Door de patiënt centraal te stellen,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staat de patiënt centraal. Een benadering waar bewust voor is gekozen. Want ondanks dat leven met reuma vandaag de dag betekent dat je heel veel dingen gewoon kunt blijven doen, blijkt daar ook meteen de moeilijkheid te zitten. ‘We zien niks, dus dan is er ook niks.’ Reuma is een onzichtbare ziekte geworden.

related partner content for mobile comes here

Mensen met reuma zijn niet direct te herkennen. Toch ervaren bijna twee miljoen mensen dagelijks pijn en vermoeidheid. En dan stuiten ze ook nog eens op onbegrip en frustratie. Vanuit deze gedachte is de campagne; ‘Wij lopen niet voorbij aan reuma’ ontstaan. De campagne is positief en staat recht in het leven. Voorbij lopen aan reuma, dat doen we niet. Vanaf vandaag is de campagne te zien en te horen via tv, radio, online en print. Daarnaast zal van 11 t/m 16 maart de collecteweek plaatsvinden.

Creative brand agency Babbels is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en creatie van de campagne.

Het financiert dit wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting, ondersteunt patiëntenverenigingen en komt op voor de belangen van mensen met reuma. Het is afhankelijk van particuliere donaties en giften.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in