Nieuwe campagne Reumafonds gelanceerd
In de campagne staat de patiënt centraal. Een benadering waar bewust voor is gekozen. Want ondanks dat leven met reuma vandaag de dag betekent dat je heel veel dingen gewoon kunt blijven doen, blijkt daar ook meteen de moeilijkheid te zitten. ‘We zien niks, dus dan is er ook niks.’ Reuma is een onzichtbare ziekte geworden.
Mensen met reuma zijn niet direct te herkennen. Toch ervaren bijna twee miljoen mensen dagelijks pijn en vermoeidheid. En dan stuiten ze ook nog eens op onbegrip en frustratie. Vanuit deze gedachte is de campagne; ‘Wij lopen niet voorbij aan reuma’ ontstaan. De campagne is positief en staat recht in het leven. Voorbij lopen aan reuma, dat doen we niet. Vanaf vandaag is de campagne te zien en te horen via tv, radio, online en print. Daarnaast zal van 11 t/m 16 maart de collecteweek plaatsvinden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisCreative brand agency Babbels is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en creatie van de campagne.
Het Reumafonds financiert dit wetenschappelijk onderzoek, geeft voorlichting, ondersteunt patiëntenverenigingen en komt op voor de belangen van mensen met reuma. Het is afhankelijk van particuliere donaties en giften.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid