Nederland 1 wederom marktleider
Nederland 1 behaalde in week 46 een marktaandeel van 21,5 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur/6+). Daarmee was de zender weer marktleider.
RTL 4 was de tweede zender met 14,9 procent en SBS 6 volgde met 14,1 procent. De drie zenders van de publieke omroep hadden samen een aandeel van 35,7 procent. RTL Nederland behaalde 29,6 procent en SBS Broadcasting 23,3 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van zondag was met 2.957.000 kijkers het best scorende programma van week 46. Studio Sport Eredivisie van zondagavond volgde met 2.940.000 kijkers. Daarmee doet het eredivisievoetbal op de publieke zenders het voorlopig beduidend beter dan op de commerciële kanalen. De derde plaats was voor Domino Day (SBS6) met 2.702.000 kijkers.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid