
Met de fusie ontstaat vanaf januari 2009 een organisatie met 187 winkels. De merknamen en winkelformules blijven ongewijzigd. De nieuwe combinatie krijgt de naam Detailresult Groep.
Volgens Elsevier Retail bestaat de hoofddirectie van de groep vooralsnog uit Jan Kat (DekaMarkt) en Henk van den Broek (Dirk van den Broek). Volgens Kat en Van den Broek is het mogelijk dat andere familiebedrijven uit de supermarktbranche zich in de toekomst aansluiten bij de nieuwe organisatie.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBeide supermarktbedrijven werken als sinds 2001 samen, toen ze rond Apeldoorn optrokken om nieuwe vestigingen te vinden. Vanaf 2005 is een start gemaakt met de integratie van de afdelingen ICT, P&O en administratie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee