Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Dirk en Dekamarkt

Dirk van den Broek en Dekamarkt hebben dinsdag hun besluit voor een fusie van de supermarktbedrijven voorgelegd aan de NMa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de fusie ontstaat vanaf januari 2009 een organisatie met 187 winkels. De merknamen en winkelformules blijven ongewijzigd. De nieuwe combinatie krijgt de naam Detailresult Groep.

related partner content for mobile comes here

Volgens Elsevier Retail bestaat de hoofddirectie van de groep vooralsnog uit Jan Kat (DekaMarkt) en Henk van den Broek (Dirk van den Broek). Volgens Kat en Van den Broek is het mogelijk dat andere familiebedrijven uit de supermarktbranche zich in de toekomst aansluiten bij de nieuwe organisatie.

Beide supermarktbedrijven werken als sinds 2001 samen, toen ze rond Apeldoorn optrokken om nieuwe vestigingen te vinden. Vanaf 2005 is een start gemaakt met de integratie van de afdelingen ICT, P&O en administratie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in