Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang lanceert bureau en creatievennetwerk

Boomerang Unlimited lanceert in januari volgend jaar Bureau 1835. Dit communicatiebureau gaat media- en middelengerelateerde oplossingen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt eigenaar Pierre Karsten deze week in Adformatie. ‘De naam van het bureau reflecteert precies wat we zelf zijn: in bereik, in denken, in voelen.’ Boomerang Unlimited is het moederbedrijf van onder andere Boomerang Media, de NL-uitgaansbladen en sinds kort ook van Radio Decibel, die zich allemaal richten op de doelgroep 18-35 jaar. Karsten: ‘Onze rol als exploitant verschuift: de markt vraagt steeds meer dat je marketinggerelateerde oplossing kunt bieden.’ Boomerang wil nog niet bekendmaken wie het bureau gaat leiden.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast lanceeert Boomerang op 20 november Boomerang Create, een netwerk voor jonge creatieven. Create brengt opdrachtgevers en creatieven bij elkaar en biedt de mogelijkheid om prijsvragen uit te schrijven, pitches te doen en co-creation projecten op te zetten. Daarnaast fungeert het als community waar creatieven (zoals webdesigners, art directors en graphic designers) hun portfolio kunnen uploaden en reageren op elkaars werk. Boomerang Create heeft bij wijze van ‘soft launch’ het afgelopen jaar al projecten gedaan voor verschillende opdrachtgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in