Boomerang lanceert bureau en creatievennetwerk
Dat zegt eigenaar Pierre Karsten deze week in Adformatie. ‘De naam van het bureau reflecteert precies wat we zelf zijn: in bereik, in denken, in voelen.’ Boomerang Unlimited is het moederbedrijf van onder andere Boomerang Media, de NL-uitgaansbladen en sinds kort ook van Radio Decibel, die zich allemaal richten op de doelgroep 18-35 jaar. Karsten: ‘Onze rol als exploitant verschuift: de markt vraagt steeds meer dat je marketinggerelateerde oplossing kunt bieden.’ Boomerang wil nog niet bekendmaken wie het bureau gaat leiden.
Daarnaast lanceeert Boomerang op 20 november Boomerang Create, een netwerk voor jonge creatieven. Create brengt opdrachtgevers en creatieven bij elkaar en biedt de mogelijkheid om prijsvragen uit te schrijven, pitches te doen en co-creation projecten op te zetten. Daarnaast fungeert het als community waar creatieven (zoals webdesigners, art directors en graphic designers) hun portfolio kunnen uploaden en reageren op elkaars werk. Boomerang Create heeft bij wijze van ‘soft launch’ het afgelopen jaar al projecten gedaan voor verschillende opdrachtgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid