MoneYou kiest Kingsday
Online bank MoneYou brengt zijn marketingcommunicatie na een pitch onder bij Kingsday.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kingsday ontwikkelt een nieuw communicatieplatform en de daaruit voortvloeiende digitale en massamediale campagnes.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marketing- en communicatiemanager Guido Lieftink: ‘Kingsday liet zien dat het ons merk snapt en hoe onze pay-off “MoneYou. Geen Gedoe.” eigentijds en verrassend kan worden ingevuld. Zonder dat het gedoe wordt.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMoneYou is een 100% dochter van ABN Amro en actief in Nederland, België en Duitsland.
Vorige week werd bekend dat Duyvis voor Kingsday heeft gekozen. Duyvis en DDB blijven wel gewoon samenwerken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid