Overslaan en naar de inhoud gaan

MOA introduceert jaarprijzen

De MOA, de branchevereniging van marktonderzoekers in Nederland, kent in juni van dit jaar voor het eerst vakprijzen toe: de MOAwards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt branchevoorzitter Pieter Paul Verheggen. Op 5 juni worden de jaarlijkse Awards voor de bedrijfsonderzoeker, de bureauonderzoeker, het onderzoeksbureau van het jaar en de wetenschapsprijs worden uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Doel van de vakprijzen is het belang van de sector ‘op een aantrekkelijke en dynamische wijze’ onder de aandacht van beleidsmakers en marketeers te brengen.

Verheggen zegt hierover: ‘Informatie uit marktonderzoek is in deze tijd van toenemende concurrentie van essentieel belang voor het formuleren van intern en extern beleid bij bedrijven en instellingen. Zonder goed marktonderzoek missen organisaties in veel gevallen een kompas voor het richting geven van hun beleid. Dát belang en de rol van de MOA-onderzoekers daarbij willen wij met deze prijzen uitdrukken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in