Mediabereiksonderzoek in vogelvlucht
MWG biedt dinsdagavond inzicht in alle vier de bereiksonderzoeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De avond (dinsdag 10 november) wordt verzorgd door de vier JIC organisaties in mediabereiksonderzoek.
Sprekers zijn Bas de Vos (Stichting KijkOnderzoek), Irena Petric (Nationaal Onderzoek Multimedia), Nicole Engels (Nationaal Luister Onderzoek) en John Faasse (BuitenReclame Onderzoek)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ze geven een korte uitleg over de opzet/methode van het huidige bereiksonderzoek en inzicht in de ambities en de nieuwste ontwikkelingen binnen elk onderzoek.
Het aantal plekken is beperkt.
Locatie: Mediahuis. Hogehilweg 10 Amsterdam
Inschrijven kan hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid