Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn Web2.0 en MVO helemaal zat

Marketeers gaan dit jaar back to basics met een hernieuwde focus op de consument. Daarnaast wordt er geïnvesteerd in research en insights.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Waren deze onderwerpen nog hot in 2008, in 2009 boeten social networking en MVO flink aan populariteit in. Zo zegt , dat onderzoek deed onder de 643 leden van de . Het bureau komt met een lijst van 5 marketingtrends:

related partner content for mobile comes here

De beste boeken om te lezen volgens de ondervraagde marketeers: Good to Great, Groundswell, Hot Flat and Crowded, The Black Swan, Predictably Irrational, Mavericks at Work, The New Rules of Marketing and PR, The Art of the Start, Purple Cow, Go Put Your Strengths to Work en Our Iceberg is Melting.

Seth Godin blijft de belangrijkste marketinggoeroe, maar Warren Buffet en Malcolm Gladwell komen er aan. Jim Stengel (ex-Procter & Gamble) komt ook voor het eerst op de lijst voor.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in