Marketeers zijn Web2.0 en MVO helemaal zat


Waren deze onderwerpen nog hot in 2008, in 2009 boeten social networking en MVO flink aan populariteit in. Zo zegt Anderson Analytics, dat onderzoek deed onder de 643 leden van de Marketing Executives Networking Group (MENG). Het bureau komt met een lijst van 5 marketingtrends:
De beste boeken om te lezen volgens de ondervraagde marketeers: Good to Great, Groundswell, Hot Flat and Crowded, The Black Swan, Predictably Irrational, Mavericks at Work, The New Rules of Marketing and PR, The Art of the Start, Purple Cow, Go Put Your Strengths to Work en Our Iceberg is Melting.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSeth Godin blijft de belangrijkste marketinggoeroe, maar Warren Buffet en Malcolm Gladwell komen er aan. Jim Stengel (ex-Procter & Gamble) komt ook voor het eerst op de lijst voor.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid