KLM bekijkt nieuwe manieren van adverteren
De luchtvaartmaatschappij meldt dat uit onderzoek blijkt dat traditionele en dure manieren van adverteren steeds meer terrein verliezen. KLM Nederland zendt gedurende twee maanden reclameboodschappen uit in ongeveer 200 geselecteerde horecagelegenheden van Heineken door geheel Nederland.
Dit gebeurt op proef, in samenwerking met Heineken, Sony en KPN. Het gaat om commercials en artistieke boodschappen gemaakt door videokunstenaars die ‘op maat’ zijn geproduceerd voor de doelgroep.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerder worden er ook gedurende een periode van twee maanden Take Off Fare-commercials vertoond via de lcd- en plasmaschermen die ter verkoop in de Media Markt hangen. Via dit instore tv-kanaal bij Media Markt draait verder een sms2mail-actie van KLM. Iedereen die het woord ‘KLM’ naar 4695 sms’t, ontvangt per e-mail informatie over de voordelige tarieven en maakt kans op gratis tickets.
Uit marktonderzoek moet blijken of de beide pilots succesvol waren en worden voortgezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid