Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM bekijkt nieuwe manieren van adverteren

KLM Nederland test momenteel of ze met narrowcasting en sms2mail haar product op een nieuwe manier onder de aandacht kan brengen bij het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De luchtvaartmaatschappij meldt dat uit onderzoek blijkt dat traditionele en dure manieren van adverteren steeds meer terrein verliezen. KLM Nederland zendt gedurende twee maanden reclameboodschappen uit in ongeveer 200 geselecteerde horecagelegenheden van Heineken door geheel Nederland.

related partner content for mobile comes here

Dit gebeurt op proef, in samenwerking met Heineken, Sony en KPN. Het gaat om commercials en artistieke boodschappen gemaakt door videokunstenaars die ‘op maat’ zijn geproduceerd voor de doelgroep.

Verder worden er ook gedurende een periode van twee maanden Take Off Fare-commercials vertoond via de lcd- en plasmaschermen die ter verkoop in de Media Markt hangen. Via dit instore tv-kanaal bij Media Markt draait verder een sms2mail-actie van KLM. Iedereen die het woord ‘KLM’ naar 4695 sms’t, ontvangt per e-mail informatie over de voordelige tarieven en maakt kans op gratis tickets.

Uit marktonderzoek moet blijken of de beide pilots succesvol waren en worden voortgezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in