Jobbird moedigt aan om van baan te veranderen


In de nieuwe campagne van vacaturebank Jobbird wordt opgeroepen om nú een andere werkgever te zoeken. ‘We zien dat veel mensen te lang in hun functie blijven zitten, vaak uit angst voor het onbekende of omdat ze denken dat het vinden van een nieuwe baan ingewikkeld is’, stelt Jan-Peter Cruiming, oprichter van Jobbird. ‘Met deze campagne willen we laten zien dat je via de site en app van Jobbird op zeer eenvoudige wijze een nieuwe baan kunt vinden.’
Volgens Cruiming zijn er op dit moment ook veel openstaande vacatures in een tijd waarin de werkloosheid zeer laag is. ‘Naast het feit dat het voor je ontwikkeling goed is om regelmatig van baan te veranderen, zie je ook dat mensen bij verandering van baan er vaak 5 tot 10% op vooruit gaan qua salaris.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf komende woensdag wordt de nieuwe campagne van Jobbird uitgerold op alle zenders van Branddeli: 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, Fox, Fox Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC en Viceland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid