Overslaan en naar de inhoud gaan

Jarig BVA haalt campagnestrateeg Obama naar Nederland

Ter gelegenheid van haar 90-jarig bestaan haalt BVA David Plouffe, de campagnestrateeg van Barack Obama, naar Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Plouffe zal spreken over de onverwacht succesvolle campagne van Obama en de toekomst van het campagnevoeren. Op donderdag 1 oktober wordt het jubileum van BVA bond van adverteerders groots gevierd in de Haagse RAC-Hallen onder de titel ‘BVA 90 jaar, 10 voor 100! Adverteerders nemen hun verantwoordelijkheid’.

related partner content for mobile comes here

Plouffe zal uitgebreid terugblikken op het succes van de Obama-campagne, maar ook vragen uit het publiek beantwoorden. Behalve Plouffe zullen op 1 oktober ook andere toonaangevende sprekers uit bedrijfsleven, politiek en samenleving hun kritische mening geven over heden, verleden en toekomst van reclame. Naast dit inhoudelijke middagprogramma vindt ’s avonds een sponsordiner plaats, waarvoor tal van politieke en maatschappelijke kopstukken worden uitgenodigd. In totaal wordt op zo’n 700 aanwezigen gerekend. Het thema van het BVA-jubileum is in lijn met de nieuwe missie: het ‘verantwoorde adverteren’. BVA-voorzitter Jan Driessen: ‘Negentig jaar lang hebben we als adverteerders onze reclameboodschap op een overtuigende en effectieve wijze over de consument uitgestort. De consument van nu verlangt echter een eerlijke dialoog in plaats van reclame. In de komende jaren zullen adverteerders deze slag naar de dialoog met de consument moeten maken om net zo succesvol te blijven. De campagne van Barack Obama is daar een fantastisch mooi voorbeeld van.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in