
Mabel Nummerdor en Mijke de Vette zijn de auteurs van wat zij noemen ‘s Neerlands eerste managementboek in glossy vorm.
Het boek, dat vanaf vandaag in de winkel ligt, richt zich op feminine marketing, Met de glossy willen de auteurs inzicht geven in de waardevolle kennisbron van de man/vrouwverschillen voor de zakelijke omgeving.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comVerschillen die betrekking hebben op hersenen, hormonen en bestaansmissie verklaren waarom veel organisaties er nog onvoldoende in slagen om een connectie te maken met vrouwen.
Zo willen vrouwen vooral geïnspireerd worden zonder dat het direct aan succes gekoppeld hoeft te worden, hechten ze meer belang aan een kleurrijk design, maar net als mannen willen ze graag praktische handvatten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee