Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw platform RAUW* door en voor jong reclametalent

Komende dinsdag 12 juni is de tweede bijeenkomst van RAUW*, een nieuw initiatief van jong account- en strategisch reclametalent in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De primaire doelstelling van RAUW* is het organiseren van inspirerende bijeenkomsten waarin jonge reclamemensen – niet ouder dan 32,5 jaar - inzichten opdoen en delen met bureaus, opdrachtgevers en elkaar.

related partner content for mobile comes here

Het initiatief wordt gesteund door de Vea. RAUW* is opgericht door Robert Volten (TBWA\Neboko), Reinier Steures (Delight agency), Lieske Stokkers (Selmore) en Bart van de Kooij (Kingsday), omdat zij merkten dat jonge accountmensen en strategen behoefte hebben aan een snellere ontwikkeling.

Robert Volten: ‘Wij willen onze eigen lichting helpen door kennis op te doen van ervaren reclamehelden. Kennis die in de werkpraktijk om wat voor reden dan ook niet wordt gedeeld met de jongere medewerkers. Terwijl het juist deze kennis is die ons waardevoller voor het bureau maakt. Wij, jonge reclamemensen, zijn op zoek naar handvatten en willen onze onbevangen kijk en gedragingen graag delen met gelijkgestemden.’

Op 15 maart werd de eerste bijeenkomst georganiseerd met als eerste spreker Willem van der Schoot, managing director van Lemz. Er meldden zich ruim 80 mensen aan, terwijl er plek was voor 40. De bijeenkomst was een groot succes, zegt Volten.

Komende dinsdag 12 juni is de tweede bijeenkomst, over de review, bij Euro RSCG.

Darren Reynoldson, creatief directeur Euro RSCG 4D, en Thijs de Boer, creatief directeur Euro RSCG, bespreken de ins & outs van het reviewen en geven praktische inzichten in de relatie tussen account, strategie en creatie tijdens een review.

Er is wederom plaats voor 40 mensen.

Aanmelden kan via deze link: http://www.facebook.com/events/383048148408738/

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in