Nieuw platform RAUW* door en voor jong reclametalent
De primaire doelstelling van RAUW* is het organiseren van inspirerende bijeenkomsten waarin jonge reclamemensen – niet ouder dan 32,5 jaar - inzichten opdoen en delen met bureaus, opdrachtgevers en elkaar.
Het initiatief wordt gesteund door de Vea. RAUW* is opgericht door Robert Volten (TBWA\Neboko), Reinier Steures (Delight agency), Lieske Stokkers (Selmore) en Bart van de Kooij (Kingsday), omdat zij merkten dat jonge accountmensen en strategen behoefte hebben aan een snellere ontwikkeling.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaRobert Volten: ‘Wij willen onze eigen lichting helpen door kennis op te doen van ervaren reclamehelden. Kennis die in de werkpraktijk om wat voor reden dan ook niet wordt gedeeld met de jongere medewerkers. Terwijl het juist deze kennis is die ons waardevoller voor het bureau maakt. Wij, jonge reclamemensen, zijn op zoek naar handvatten en willen onze onbevangen kijk en gedragingen graag delen met gelijkgestemden.’
Op 15 maart werd de eerste bijeenkomst georganiseerd met als eerste spreker Willem van der Schoot, managing director van Lemz. Er meldden zich ruim 80 mensen aan, terwijl er plek was voor 40. De bijeenkomst was een groot succes, zegt Volten.
Komende dinsdag 12 juni is de tweede bijeenkomst, over de review, bij Euro RSCG.
Darren Reynoldson, creatief directeur Euro RSCG 4D, en Thijs de Boer, creatief directeur Euro RSCG, bespreken de ins & outs van het reviewen en geven praktische inzichten in de relatie tussen account, strategie en creatie tijdens een review.
Er is wederom plaats voor 40 mensen.
Aanmelden kan via deze link: http://www.facebook.com/events/383048148408738/
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid