Instagram maakt deal met Omnicom voor €36 miljoen
Social fotoplatform Instagram (onderdeel van Facebook) heeft een reclamedeal gesloten ter waarde van 36 miljoen euro met mediagigant…
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door deze deal kunnen Omnicom klanten, binnenkort promotiefilmpjes en foto's sturen naar gebruikers van Instagram. Facebook nam in 2012 Instagram over voor circa 1 miljard dollar. Net als het onlangs overgenomen WhatsApp bood Instagram geen advertentiemogelijkheden. Pas enkele maanden geleden is Instagram gestart met het aanbieden van advertising. De overeenkomst met Omnicom past bij het streven van Facebook-topman Mark Zuckerberg om meer omzet te generen via mobiele gebruikers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid