Overslaan en naar de inhoud gaan

O’Neill lanceert nieuw platform voor jongere consument

Vandaag lanceert O’Neill zijn nieuwe wereldwijde online platform. De transformatie van de belangrijkste digitale contactpunten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met dit platform wil O’Neill volgens eigen zeggen de band met de jonge, vooruitstrevende consument versterken.

related partner content for mobile comes here

Roger Nefkens, Global Coördinator O’Neill: ‘De nieuwe website is echt een game changer en laat zien hoe een merk als O’Neill, met een rijke historie, het belangrijk vindt om verbonden te blijven met de jonge, vooruitstrevende consument.’ Het platform koppelt O’Neill’s content over Snow, Surf en Kite aan social media en werkt goed op de smartphone, tablet en desktop. De nieuwe branded shopping experience is ontwikkeld door marketing- en technologiebureau DigitasLBi en is, na een pitch proces, de eerste grote lancering van het bureau voor het merk. Het platform is er om de betrokkenheid van het merk bij zijn doelgroep te bevorderen en verbeteren en is ook beter in staat om meer traffic en sales te genereren.

Dirk van den Bosch, Managing Director, DigitasLBi: ‘De website geeft mensen de mogelijkheid om geïnspireerd te raken en worden zo meer betrokken bij het merk. Tegelijkertijd begeef je je in een perfect georganiseerde winkelomgeving. De online omgeving demonstreert niet alleen dat O’Neill over performance en functionele producten gaat, maar ook een lifestyle uitdraagt. Het nieuwe platform deelt het verhaal van de vooruitstrevende jongeren; een belangrijke doelgroep voor het merk; het weerspiegelt hun levensfilosofie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in