Overslaan en naar de inhoud gaan

Insights van NRC Media met toekomstvisie per branche

Marketeers en decision makers bij adverteerders en mediabureaus kunnen vanaf vandaag de nieuwe Insights downloaden, met uitgebreide…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgever van NRC Handelsblad en nrc.next  wil zo inspelen op ‘de behoefte van adverteerders aan informatie die helpt bij het ontwikkelen van een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie’.

In vergelijking met eerdere jaren is de informatie is niet alleen geüpdate, maar ook uitgebreid met een blik op de toekomst. Ook worden in 2014 kleinschalige Insight Live-events worden georganiseerd met medewerking van branche-experts en trendwatchers. Samen met de introductie van de serie vernieuwde Insights start een multimediale campagne waarin de positie van NRC Media als kennispartner van adverteerders en mediabureaus wordt benadrukt.

related partner content for mobile comes here

De inhoud van de Insights is samengesteld door onderzoeksbureau Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere gegevens van NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek), DMS (Decision Makers Survey), CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek), hun eigen Mentality-onderzoek en brancherapporten. ‘Dat heeft geresulteerd in waardevolle inzichten over het gedrag en de motivatie van de Nederlandse consument bij bijvoorbeeld het nemen van een aankoopbeslissing’, aldus NRC Media. De inzichten worden besproken en verrijkt tijdens het eerste Insight Live-event in juni, gericht op marketeers en decision makers in de sectoren Automotive, Luxury & Lifestyle en Kunst & Cultuur. ‘Branche-experts en trendwatchers delen daar kennis en gaan samen met de aanwezigen in discussie over ontwikkelingen in hun branche’, zegt Edwin de Groot, marketing- en communicatiemanager van NRC Media, die verder aangeeft dat het mediabedrijf zo invulling geeft aan de belofte dat NRC Media een kennispartner is voor adverteerders en mediabureaus.

NRC Media stelt Insights beschikbaar voor de sectoren Automotive, Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Consumentenelektronica, ICT & Telecom, Kunst & Cultuur, FMCG, Retail, Toerisme, Horeca, Overheden & Non-profit, Charitatief, Film & Boeken, Luxury & Lifestyle en Energie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in