Overslaan en naar de inhoud gaan

IJsjes customizen met Ola

Ola roept kinderen op om hun eigen ijsje te ontwerpen. Het winnende ontwerp wordt op kleine schaal in productie genomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ola breidt haar ijsassortiment éénmalig uit met een ‘nieuw, leuk en verrassend ijsje’. Daartoe roept het kinderen op om hun eigen ijsje te ontwerpen ‘op basis van hun dromen’. Het mooiste ontwerp wordt op kleine schaal in productie genomen ‘zodat de gelukkige winnaar zijn of haar eigen klas kan trakteren op een uniek zelf verzonnen ijsje’. Dat meldt Unilever in een persbericht.

related partner content for mobile comes here

Half augustus kiest Ola uit alle inzendingen de twaalf beste inzendingen. Uit deze ‘shortlist’ wordt een winnaar gekozen. De winnende ijsontwerper en zijn/haar klasgenootjes worden door Ola in de klas getrakteerd op het zelf ontworpen ijsje.

De ontwikkeling van de campagne is tot stand gekomen in samenwerking met kinderzender Nickelodeon. De speelt een centrale rol daarin.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in