Overslaan en naar de inhoud gaan

HTC’s nieuwe merkcampagne

Taiwanese smartphone-fabrikant HTC komt met een nieuwe wereldwijde merkcampagne, gebaseerd op hun nieuwe merkpositionering “quietly…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De You-campagne wordt in 20 landen gevoerd, en moet vooral meer awareness genereren.

related partner content for mobile comes here

De slogan 'You don't need to get a phone, you need a phone that gets you' staat voor de focus van HTC op ‘mensen, hun behoeftes en de manier waarop ze leven en werken’.

‘Quietly Brilliant gaat ervan uit dat je de goede dingen in het leven moet ervaren en dat ze niet in woorden kunnen worden uitgelegd’, aldus John Wang, Chief Marketing Officer van HTC. 'De You-campagne laat precies zien wat 'quietly brilliant' inhoudt en is de kern van HTC als bedrijf, innovator en partner.'

In Nederland gaat de campagne op 3 november van start.

Concept en creatie: (Los Angeles)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in