HTC’s nieuwe merkcampagne
Taiwanese smartphone-fabrikant HTC komt met een nieuwe wereldwijde merkcampagne, gebaseerd op hun nieuwe merkpositionering “quietly…
De You-campagne wordt in 20 landen gevoerd, en moet vooral meer awareness genereren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De slogan 'You don't need to get a phone, you need a phone that gets you' staat voor de focus van HTC op ‘mensen, hun behoeftes en de manier waarop ze leven en werken’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta‘Quietly Brilliant gaat ervan uit dat je de goede dingen in het leven moet ervaren en dat ze niet in woorden kunnen worden uitgelegd’, aldus John Wang, Chief Marketing Officer van HTC. 'De You-campagne laat precies zien wat 'quietly brilliant' inhoudt en is de kern van HTC als bedrijf, innovator en partner.'
In Nederland gaat de campagne op 3 november van start.
Concept en creatie: Deutsch (Los Angeles)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid