Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken is Adverteerder van het jaar 2016

Eurobest benoemt de bierbrouwer tot Europees leider en innovator in merkcommunicatie
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Festivalorganisatie Eurobest reikt jaarlijks een prijs uit aan de beste Europese adverteerder. Volgens de organisatie is Heineken afgelopen jaar het merk dat zich het meest onderscheidt met inspirerende marketing. Het merk omarmt en stimuleert creatief werk van .

related partner content for mobile comes here

Innoveren en experimenteren

Louise Benson, Festival Director van Eurobest: ‘Heineken stimuleert creativiteit binnen . Het merk innoveert en experimenteert continu om de prestaties te verbeteren – en dat is precies waar Eurobest voor staat.’

Prijzen

Heineken werd vaker geroemd door Eurobest. Het merk won sinds 2008 37 awards, waarvan 3 Grand Prix.  vindt dit jaar plaats van 30 november t/m 2 december in Rome. Op het Cannes Lions Festival (dezelfde festivalorganisatie als Eurobest) won het biermerk 41 Leeuwen en in 2015 werd Heineken benoemd tot .

Concurrentievoordeel

Ian Wilson namens Heineken: ‘We zijn er trots op dat we zijn uitgeroepen tot Adverteerder van het jaar 2016. Creativiteit biedt een concurrentievoordeel dat ons helpt om ons bedrijf wereldwijd te laten groeien. Het is meer dan een marketingstrategie voor Heineken, het zit in ons dna.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in