Overslaan en naar de inhoud gaan

Gijs Toxopeus stapt over van Edelman naar Het PR Bureau

Gaat aan de slag voor tech-klanten
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

 Gijs Toxopeus (37) verruilt Edelman PR voor Het PR Bureau, waar hij aan de slag gaat als senior pr-adviseur. Toxopeus was 5,5 jaar werkzaam bij Edelman PR.

related partner content for mobile comes here

De &;Spotify&;s&;

Toxopeus gaat bij Het PR Bureau vooral werken voor tech-gerelateerde klanten, onder andere Spotify. Toxopeus laat in het persbericht over zijn overstap optekenen dat het ondernemerschap bij Het PR Bureau hem aanspreekt. &;Daarnaast ben ik gevallen voor de Hollandse nuchterheid waarmee mijn nieuwe collega’s kijken naar de mogelijkheden van de 360 graden pr-aanpak.&;

Tech-achtergrond

Camiel Overgaauw, partner bij Het PR Bureau, vertelt in het in het communique dat het al een tijdje op zoek was naar een ervaren pr-adviseur met een tech-achtergrond. &;Door technologie gaat de ene naar de andere sector op de schop. Gijs volgt die ontwikkelingen op de voet en weet ze te vertalen naar heldere en waardevolle adviezen voor onze klanten.&;  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in