Overslaan en naar de inhoud gaan

Indiase Adidas geeft alleen twee linker- of twee rechterschoenen

Sportmerk denkt ook aan bladerunners die alleen schoenen voor één voet nodig hebben.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de campagne Adidas Odds is de hoofdrol weggelegd voor de eerste Indiase bladerunner ooit: Major DP Singh. Taproot Dentsu en Carat Media zijn verantwoordelijk voor de video. In de video staat de volgende vraag centraal: Waarom zou een bladerunner of iedereen met één voet dure hardloopschoenen moeten kopen voor beide voeten?

related partner content for mobile comes here

Adidas biedt de oplossing met Adidas Odds. Bij deze collectie wordt het mogelijk gemaakt om alleen twee linker- of twee rechterschoenen te kopen. Volgens marketingdirecteur van Adidas India wil Adidas geen enkele atleet buitensluiten. ‘Het is onze manier om para-atleten aan te moedigen. We hopen ook dat het verhaal van Major DP Singh een inspiratie zal zijn voor velen om hun dromen na te jagen.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Daarnaast komt de Indiase Adidas ook al met een tweede commercial voor deze campagne. In onderstaande video wordt hét verhaal verteld vanuit het perspectief van de schoen. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in