Overslaan en naar de inhoud gaan

Blueprint Media gaat verder als Protein Nederland

Amsterdam sluit zich aan bij New York, Londen en Berlijn
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na drie jaar samenwerking gaat Blueprint Media in Amsterdam verder als Protein Nederland. Na Londen, Berlijn en New York wordt het Amsterdamse kantoor de vierde tak van Protein. 

related partner content for mobile comes here

Vanuit het Amsterdamse kantoor zal Protein de huidige klanten bedienen als Converse, Tommy Hilfiger, Jägermeister, Urbanears, Sonos, Red Bull en Nike. Er wordt een team geïnstalleerd dat zich gaat richten op Nederland en er komt een nieuw team voor de internationale markt. 

Protein is een insight-gedreven communicatiebureau met focus op de doelgroep early adopters. De afgelopen jaren maakte het bureau we een flinke groei doorgemaakt met internationale projecten in zowel Europa als in de VS. In samenwerking met Blueprint Media werd een Protein kantoor in Berlijn gelanceerd.

Victor Bakhuis, managing director van Protein Nederland en Duitsland: &;Op basis van de goede samenwerking is het voor ons een vrij eenvoudige keuze om deze volgende stap te maken. Met de nieuwe setup voegen we twee nieuwe disciplines toe aan de huidige Blueprint diensten. Daarbij is het naar de markt toe veel duidelijker als we onder één naam verder gaan.&;

Vanaf oktober zullen er maandelijkse georganiseerd gaan worden, waar onder meer de laatste audience reports worden gepresenteerd.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in