Overslaan en naar de inhoud gaan

Influencers introduceren Gel-a-Peel in multimediale campagne

MGA Entertainment lanceert nieuw product in samenwerking met RTL MCN en 3sixtyfive.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met Gel-a-Peel kunnen meisjes eenvoudig modeaccessoires creëren in hun eigen stijl. Met behulp van ontwerpsjablonen kunnen armbandjes worden gemaakt in verschillende kleuren en vormen.

related partner content for mobile comes here

Influencers

Via YouTube-video’s introduceren influencers het nieuwe product. Het gaat om de YouTubers Onne Di (bekijk video hieronder), en . Via Instagram kunnen fans prijzen winnen: pakketten van Gel-a-Peel, kaartjes voor de Tina-dag op 24 en 25 september en een workshop van Life of Yvonne. 

&;Om de doelgroep van Gel-a-Peel te bereiken en te inspireren was het al snel duidelijk dat de inzet van YouTube en Instagram centraal moest staan. De inzet van de juiste influencers heeft de introductie een echte boost gegeven&;, zegt Bianca Wouters, Marketing Manager Benelux van MGA Entertainment.  

John Meulemans, Managing Director van 3sixtyfive, zegt blij te zijn met de keuze van MGA Entertainment om verder in te zetten op influencer marketing. &;Het enthousiasme in de reacties onder de jonge meiden hadden we met traditioneel bereik nooit kunnen realiseren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in