Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Heineken Go Places

Interactief sollicitatiegesprek stelt je op de proef
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Heineken Company vertegenwoordigt een wereldwijd netwerk van meer dan 250 merken in 70+ landen. Dat betekent voor haar werknemers groeimogelijkheden over de hele wereld: they can go places. Via een interactief sollicitatiegesprek, een online film, wordt je op de proef wordt gesteld en krijg je vragen op je afgevuurd. Het is de eerste stap naar een open sollicitatie, waarmee tegelijk duidelijk wordt wat Heineken zoekt in mensen en hoe het bedrijf in elkaar zit. 

related partner content for mobile comes here

Creative Director Jordi Romkema (Superhero Cheesecake): “Het is een experience: ook al moet je vragen beantwoorden, je wordt niet uit de film en de ervaring gehaald. Het geheel voelt als één ervaring door slimme technische oplossingen zoals het inzetten van cinemagraphs tijdens de interactieve momenten en het minimalistische design, dat verweven is met het decor van de film.”

Credits
Bureau: Cloudfactory
Design en development: Superhero Cheesecake
Productie film: Wefilm

Bekijk de website op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 



 



 



 



 



 



 



 

 



 

 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Tip: your work to Dutch Digital Design! 

Check ook van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in