Heineken CMO start bureau
(US) Christian McMahan, voormalig marketing directeur Heineken USA, verlaat na 20 jaar de klantzijde om zelf een reclamebureau te beginnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
McMahans bureau heet Smartfish Group en is het resultaat van een fusie tussen de uit Boston afkomstige bureaus Jackrabbit Design (digitaal) en DotGain Solutions (creatieve hotshop).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwbakken bureaudirecteur McMahan verklaart tegenover Ad Age dat hij als klant zowel met bureaunetwerken als met onafhankelijke bureaus heeft gewerkt, en er van overtuigd is dat de onafhankelijke kleine bureaus het voordeel hebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Ad Age
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid