Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Klok in nieuwe ‘Blijf uit Dode Hoek’-campagne

Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat onthult maandag 17 augustus samen met illusionist Hans Klok de nieuwe Postbus 51-campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doel van de campagne is om alle weggebruikers en vooral fietsers nog bewuster te maken van de gevaren van de dode hoek en te vertellen wat zij kunnen doen om uit die dode hoek te blijven.

related partner content for mobile comes here

Ondanks de komst van de dodehoekspiegel en uitgebreide voorlichting vallen nog elk jaar dodelijke slachtoffers en ernstig gewonden door dodehoekongevallen. Jaarlijks komen gemiddeld 17 mensen, van wie gemiddeld 12 fietsers, om het leven bij een ongeval met een rechtsafslaande vrachtauto.

‘Blijf uit de Dode Hoek’ is onderdeel van de koepelcampagne ‘Daar kun je mee thuiskomen’. Aan de campagne werken transportorganisaties, regionale verkeersveiligheidsorganisaties (rov’s) en de Fietsersbond mee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in