Hans Klok in nieuwe ‘Blijf uit Dode Hoek’-campagne
Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat onthult maandag 17 augustus samen met illusionist Hans Klok de nieuwe Postbus 51-campagne…
Doel van de campagne is om alle weggebruikers en vooral fietsers nog bewuster te maken van de gevaren van de dode hoek en te vertellen wat zij kunnen doen om uit die dode hoek te blijven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ondanks de komst van de dodehoekspiegel en uitgebreide voorlichting vallen nog elk jaar dodelijke slachtoffers en ernstig gewonden door dodehoekongevallen. Jaarlijks komen gemiddeld 17 mensen, van wie gemiddeld 12 fietsers, om het leven bij een ongeval met een rechtsafslaande vrachtauto.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta‘Blijf uit de Dode Hoek’ is onderdeel van de koepelcampagne ‘Daar kun je mee thuiskomen’. Aan de campagne werken transportorganisaties, regionale verkeersveiligheidsorganisaties (rov’s) en de Fietsersbond mee.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid