Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M beach pop-up store

Afgelopen weekend liepen Scheveningse strandgangers tegen een aangespoelde zeecontainer aan, vol met H&M kleding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het betrof een speciale beach pop-up store, aangepast aan de 'look en feel van het strand', met daarin de Wateraid-collectie: strandkleding voor het hele gezin, zoals jumpsuits, overslagjurken, bikini’s en zonnehoeden voor dames; overhemden, shorts en espadrilles voor heren en mini-versies voor kinderen. Alles uitgevoerd in blauw - de kleur van water.

related partner content for mobile comes here

Met de tijdelijke winkel vraagt H&M aandacht voor de basisbehoeftes van schoon water en goede sanitaire voorzieningen. De retailer belooft 25 procent van de opbrengst te geven aan WaterAid, een organisatie die mensen in ontwikkelingslanden van veilig water en sanitaire voorzieningen voorziet. Hmm, 25 procent is eigenlijk niet veel als je bedenkt dat de hele collectie de naam van dit goede doel heeft gekregen.

Gedurende het zomerseizoen communiceert H&M via en facebook.com/hm nog meer activiteiten in Scheveningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in