Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch start campagne voor de perfecte 'pop'

Isobar Nederland heeft vorige week haar eerst wereldwijde digitale Grolsch campagne gelanceerd. Met deze campagne wil het bureau de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In The Quest for the Perfect Pop campagne zijn drie bijzondere karakters op zoek naar hun methode om een Grolsch beugelfles op een perfecte manier te openen. We reizen mee met The Mechanic, The Mouth en The Magician. Consumenten worden in deze campagne uitgedaagd om de perfect pop van The Mechanic en zijn machine te verslaan. Daarmee kunnen exclusieve tickets voor het Swingtop Experience Event in Amsterdam worden bemachtigd of 1 van de andere prijzen.

related partner content for mobile comes here

De Quest for the Perfect Pop campagne loopt tot eind dit jaar en is te volgen op een responsive design microsite, , waar elke 6 weken een nieuw karakter wordt onthuld. Met een swipe op het mobiele scherm is de Grolsch fles mobiel te openen.

Zie commercial:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in