Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Communicatieprijs Midden-Brabant

De Rabobank, Bossche Koek, Roompot Vakanties en de Tilburgse mail campagne zijn genomineerd voor de Communicatieprijs Midden-Brabant 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat besliste de jury donderdag jl. na afloop van een tussenronde waarin 11 van de 36 inzenders voor de prijs hun campagne kwamen toelichten. In tegenstelling van de voorgaande jaren kwamen er minder nominaties uit de bus. Volgens de jury lag dat onder meer aan de kwaliteit van de inzendingen. Op 5 januari maakt de jury tijdens de nieuwjaarsreceptie van Communicatieclub Bourgondië de winnaars bekend van de Communicatieprijs Midden-Brabant 2009.

related partner content for mobile comes here

Genomineerd in de categorie Effectief:

* Bossche Koek van Koekhuys
* Rabobank Wooncalculator van Rabobank Nederland uit Eindhoven i.s.m.
Schwung Creatie + Identiteit uit Tilburg;

Genomineerd in de categorie Creatief:

* Commercial: "Voor iedereen die dit thuis niet heeft" van Roompot Vakantieparken uit Zeeland i.s.m. Veldkamp Produkties uit Eindhoven;
* Campagne "Helemall wel, helemall niet" van de referendumcommissie Mall Tilburg i.s.m. Bex* Communicatie uit Eindhoven.

Meer info:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in