
Dat besliste de jury donderdag jl. na afloop van een tussenronde waarin 11 van de 36 inzenders voor de prijs hun campagne kwamen toelichten. In tegenstelling van de voorgaande jaren kwamen er minder nominaties uit de bus. Volgens de jury lag dat onder meer aan de kwaliteit van de inzendingen. Op 5 januari maakt de jury tijdens de nieuwjaarsreceptie van Communicatieclub Bourgondië de winnaars bekend van de Communicatieprijs Midden-Brabant 2009.
Genomineerd in de categorie Effectief:
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.com
* Bossche Koek van Koekhuys
* Rabobank Wooncalculator van Rabobank Nederland uit Eindhoven i.s.m.
Schwung Creatie + Identiteit uit Tilburg;
Genomineerd in de categorie Creatief:
* Commercial: "Voor iedereen die dit thuis niet heeft" van Roompot Vakantieparken uit Zeeland i.s.m. Veldkamp Produkties uit Eindhoven;
* Campagne "Helemall wel, helemall niet" van de referendumcommissie Mall Tilburg i.s.m. Bex* Communicatie uit Eindhoven.
Meer info: www.communicatieclub.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee