Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie op tijd wil zijn vertrouwt op de trein…

Wat is de grootste ergernis van de treinende Nederlander? Inderdaad dat de trein niet altijd op tijd rijdt. Erger is nog dat als je net te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We doen ons best!
In de herfst commercial van vorig jaar legt de NS uit dat er een vertraging kan ontstaan als er bladeren op het spoor komen. Maar ze leggen uit dat ze hun uiterste best doen om toch op tijd te rijden. Nu lukt dat niet altijd, maar daar kan de NS niet altijd iets aan doen.

related partner content for mobile comes here

Wij kunnen het!
Vandaag zag ik de nieuwe commercial. Deze bevat een , waarbij ze zeggen dat als je op tijd wilt komen, dan moet je vertrouwen op de trein. Als trouwe klant geloof ik dat graag, maar de realiteit is anders. Ik snap deze commercial daarom niet. Ze doen een belofte die ze niet (altijd) waar kunnen maken. En ‘wie de bal kaatst kan hem terug verwachten’. Wat resulteert in veel negatieve reacties. Op duiken de verontwaardigde al op. Beter was de belofte om er alles aan te doen om op tijd te komen. Als de NS dan op tijd rijdt overtreffen ze de (eigen)verwachting. Positief dus. Met deze propositie gaat ze dat absoluut niet lukken, want vertragingen zullen er altijd blijven…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in