Overslaan en naar de inhoud gaan

Elf kanshebbers Communicatieprijs Midden-Brabant

Op donderdag 12 november verdedigen elf kanshebbers op de Communicatieprijs Midden-Brabant 2009 hun inzending. Tijdens CCB Presenteert..…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de 36 inzendingen selecteerde de jury er elf die doorgaan naar CCB Presenteert.. Meet the Jury. Deze bijeenkomst vindt plaats in het vernieuwde cultureel centrum Den Boogaard in Moergestel. Naast de pitches van de geselecteerden en de interactie met de jury kunnen de bezoekers alle inzendingen van de 14e editie van de Communicatieprijs Midden-Brabant bewonderen.

related partner content for mobile comes here

Aan het einde van de avond worden tijdens Meet the Jury de genomineerden bekendgemaakt.
Op 5 januari maakt de jury tijdens de nieuwjaarsreceptie van Communicatieclub Bourgondië de winnaars bekend van de Communicatieprijs Midden-Brabant 2009.

De elf beste inzendingen zijn:

Effectief:
- ‘Twee eeuwen Bossche Koek’ van Bossche Koek & De Rooi Pannen
- ‘Colourfultaste’ van GroentenFruitBureau en P8 & Bureau & zo
- ‘Comfort your style’ van Footnotes Nederland & taste reclamebureau
- ‘Brabantse DorpenDerby’ van Provincie Noord-Brabant & Imagro
- ‘Rabobank Website Woonlastencalculator’ van Rabobank Nederland en Schwung Identiteit + Creatie

Creatief:
- ‘Win een VIP-reis naar Tilburg’ van Projectbureau Tilburg 2009 & BureauZuid
- ‘Jaarverslag Kinderstad 2008’ van Kinderstad en Brave reclamebureau
- ‘Voor iedereen die dit thuis niet heeft’ van Roompot Vakanties en Veldkamp Produkties
- ‘Belevingscampagne Beleef de Buz’ van MEE Zuidoost Brabant en Bex*
Communicatie
- ‘Helemall wel, helemall niet’ van referendumcommissie i.o.v. Tilburgse gemeenteraad en Bex* Communicatie
- ‘Roze maandag’ van Stichting Roze Maandag en Scheepens reclame adviseurs

Meer info: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in