Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina 'Goedemorgen!' app met alles dr op & dr aan!

Veel merken proberen met hun app een vaste plek op het mobiele scherm van de gebruiker te bemachtigen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is echter maar voor weinig adverteerders weggelegd (bv Appie en Nike+). Meestal gaat het hier dan om een utility app ipv een marketing app. Een 'tijdelijke' app die door de gebruiker maar 1 of 2 maal wordt gebruikt is niet direct slecht of mislukt. Een campagne app is nog altijd minder vluchtig dan de meeste andere media (bv radio commercials) en de marketing doelstelling kan al na eenmalig gebruik zijn behaald.

related partner content for mobile comes here

FrieslandCampina probeert het nu voor haar ochtendzuivel Goedemorgen! In samenwerking met NS, WeerOnline en Locatienet.
De zuivelgigant lijkt mobiel als zeer serieus marketingkanaal te zien. Onlangs werd er ook reeds een Vifit app de licht ingeschoten. Met de Goedemorgen app probeert FrieslandCampina een handige toolbox te creeeren met "alles dr op en dr an". In de app kun je oa je wekker instellen, alle verjaardagen van je Facebook vrienden vinden en weer en files bekijken. Deze alles-in-1 app kan erg interessant zijn voor veel gebruikers, al is de merkassociatie met de drinkyogurt gering.

>> App heeft heel even in de app store gestaan en komt pas deze week officieel uit<<

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in