Klanten klagen over PostNL
De flinke reorganisatie die het bedrijf in zijn greep houdt, belemmert de bezorging, zo meldt het AD. De problemen met de bezorging doen zich vooral voor in Brabant en Utrecht, waar PostNL onlangs overging op een nieuw bezorgsysteem. Daarbij werden acht kantoren gesloten en sindsdien gaat er veel fout.
'We merken duidelijk dat de bezorging van onze producten niet goed gaat", zegt Bol.com-topman Daniel Ropers. 'We zijn in gesprek gegaan met PostNL en ze hebben nu tijdelijke maatregelen genomen om de bezorging te verbeteren.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaOnder andere klanten van het postbedrijf heerst eveneens veel onvrede, zoals ABN Amro, Eneco en diverse zorgverzekeraars.
De ondernemingsraad van PostNL zou de reorganisatie tijdelijk stop willen zetten. PostNL laat in een reactie weten dat het bedrijf de problemen betreurt, maar de reorganisatie niet stil wil zetten. Het invoeren van de nieuwe werkwijze kost volgens een woordvoerster veel tijd, maar de grootste problemen zouden zijn opgelost. 'Maar we zijn er nog niet.'
Bron: AD/nu.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid