Overslaan en naar de inhoud gaan

Felderhof beste nieuwe tijdschrift bij Publieksprijs

Sanoma Uitgevers’ lancering van 2006 Felderhof is door het publiek gekozen tot beste nieuwe tijdschrift van het jaar bij De Publieksprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het initiatief van Bruna en Aldipress heeft als doel ‘de tijdschriftenbranche een stimulans te bieden voor nieuwe introducties in goede en slechte tijden, voor uitgevers van elk kaliber’. Consumenten konden online stemmen op wat zij het beste tijdschrift van 2006 vonden.

related partner content for mobile comes here

Rik Felderhof, hoofdredacteur: ‘Het is de hoogste waardering die je kunt krijgen als lezers jouw tijdschrift als het beste kiezen. Ik vind het fijn dat het ze niet ontgaan is dat wij gaan voor echte kwaliteit.’ Marjolein Westerterp, hoofdredacteur: ‘We zijn er trots op dat de lezers onze smaak delen en dat we onze visie hebben kunnen waarmaken: luxe met diepgang, met ruimte voor mensen in de hoofdrol. Felderhof is én blijft een droom in uitvoering.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in