Europese subsidie Nationale Opleiding MediaCoach
Reklame Rakkers, Mira Media en Kinderconsument krijgen Europese subsidie voor de Nationale Opleiding MediaCoach.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De opleiding startte in september. De aanzienlijke subsidie voor het project MediaCoach is onderdeel van het Leonardo da Vinci programma van het DG ‘Education and Culture’ van de Europese Commissie, dat tot doel heeft het verbeteren van de concurrentiepositie van Europa als kennismaatschappij. Het Leonardo da Vinci programma richt zich op het ontwikkelen van hoge kwaliteit vakopleidingen voor mensen in het onderwijs, bibliotheken en jeugdhulpverlening.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stichting Reklame Rakkers, Mira Media en Stichting De Kinderconsument zijn de Nederlandse partners en gaan de komende twee jaar samenwerken met partners in Zweden, Duitsland en België.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid