Overslaan en naar de inhoud gaan

Esther van den Elsken wint CRM Award

Esther van den Elsen, marketeer bij energiedirect.nl, heeft de CRM Professional Award gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens juryvoorzitter Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School) heeft Van den Elsen een bijzondere crm- strategie en gedegen plan ontwikkeld.
Esther van den Elsen, productmanager bij Energiedirect.nl, heeft volgens de jury een gedegen plan gemaakt, dat goed in elkaar zit en waarbij goed is nagedacht over klantbehoud. “De klant en klantbeleving over de tijdsduur van een energiecontract is als uitgangspunt genomen bij de formulering van de klantstrategie”, aldus Van Bel.

related partner content for mobile comes here

De prijs voor de CRM professional van het jaar wordt voor de derde keer uitgereikt. De winnaar heeft het beste crm-plan en de onderliggende strategie van het afgelopen jaar gemaakt. De jury bestaat uit Hans Molenaar (Beeckestijn Business School), Egbert Jan van Bel (auteur, onderzoeker, docent) en Maurice Bakker (kernlid Platform voor Klantgericht Ondernemen).

Er waren dit jaar zestig inzendingen genomineerd. De medefinalisten waren Mark van Mourik van Vodafone Nederland en Leonie Luijendijk van Nutricia Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in