Esther van den Elsken wint CRM Award


Volgens juryvoorzitter Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School) heeft Van den Elsen een bijzondere crm- strategie en gedegen plan ontwikkeld.
Esther van den Elsen, productmanager bij Energiedirect.nl, heeft volgens de jury een gedegen plan gemaakt, dat goed in elkaar zit en waarbij goed is nagedacht over klantbehoud. “De klant en klantbeleving over de tijdsduur van een energiecontract is als uitgangspunt genomen bij de formulering van de klantstrategie”, aldus Van Bel.
De prijs voor de CRM professional van het jaar wordt voor de derde keer uitgereikt. De winnaar heeft het beste crm-plan en de onderliggende strategie van het afgelopen jaar gemaakt. De jury bestaat uit Hans Molenaar (Beeckestijn Business School), Egbert Jan van Bel (auteur, onderzoeker, docent) en Maurice Bakker (kernlid Platform voor Klantgericht Ondernemen).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr waren dit jaar zestig inzendingen genomineerd. De medefinalisten waren Mark van Mourik van Vodafone Nederland en Leonie Luijendijk van Nutricia Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid